Pages

Monday, May 5, 2014

KALAU ADA JODOH...

Now i know. Life isnt easy. Yes exactly. Thank you babe. You teach me a lot and i learnt it. Thanks. Please let everything settle. Its over okay. Yes over. Not everyone are meant to be there forever. But if it meant to be, it'll be. Hah thats it. Semua orang datang dan pergi. Yang datang tk semestinya ikhlas. Kekadang singgah kejap je. Soon they'll leave. I've been left. Ya Allah. This is so hard. Yes i know. The Almighty dah atur semuanya. Sabar sarah. Innallaha ma'assobirin.

Mak ade tnya. Cemana sekarang. Haha. Mak mak mak. Yes instinct mak sangat kuat. Sabarlah mak. In shaa Allah. Mak doakan je yang terbaik untuk anak mak ni yee. Tktau nk bg jawapan ape kt mak. Mak, the problem is, semua menyinggah je dalam hidup ni. Nanti bila dah sampai masa, anak mak ni akan diambik orang. Doakan semoga dia yg terbaik sebagai menantu mak, the perfect husband for me, and the best abah for your grandchild. Aamiin.

And for you, my future husband. Future abah for my children. Whoever you are, wherever you are. Semoga awak boleh terima keluarga saya seadanya. Saya dah letak harapan setinggi langit kat awok okay. I would like to remind you. Please behave yourself. I've been waiting for you for such a long time. Hopefully you make an effort for me. Aku bukanlah gadis yg terbaik. Yes aku ada kekurangan. Itu dah pasti. Nobody perfect. Cukup kau tau kekurangan aku so that you can accept me. Yes the real me! Lagak aku memang mcm lelaki, kasar tak bertempat. Cakap lepas jadi favourite aku. Aku taklah sesopan melah di kampung. Tapi naluri aku masih seperti gadis lain.Seorang wanita akhir zaman, yang bercita-cita menjadi muslimah sejati.

No comments:

Post a Comment