Pages

Sunday, September 21, 2014

WELL


Apa yang kau nampak, tak sama dengan apa yg aku nampak.
Apa yang kau rasa, tak sama dengan apa yang aku rasa.
Apa yang kau lalui, tak sama dengan apa yang aku lalui.
Takkan sama. Sampai kiamat pun takkan sama.

Therefore, tolong jangan expect benda yg sama saghah. Orang tktau
apa kau nak. Orang tktau apa yg kau lalui. You know well your life.
Isnt it? Kekadang bukan dorang tktau, sesetengahnya tkde effort nak
ambil tahu. Ataupun, diri kau yg tak bagi orang ambil tahu? Heh again.
You know well your life, isnt it?
Tepuk dada tanya selera. Tanya diri kau saghah. Kau lebih tahu.
Kau lebih arif pasal hidup kau. 
Layak ke kau nak marah dengan takdir Tuhan?
Kau rasa kau layak? Aku rasa tak, mmg aku tk layak. Dia mungkin tktau
apa yg dia buat tu jauh menyakitkan hati. Sebab? Heh mungkin kau 
sekadar paras lutut dia je. Kau tau maksud aku? 
Kau tk berapa penting, dalam hidup dia.
Baik kau blah rah. Betul  

No comments:

Post a Comment