Pages

Friday, January 2, 2015

2014 WILL STAY FOREVER

Happy new year and thank you for being there dear 2014. Sayangnya bila 2014 dah melabuhkan tirai, but it'll stay in my heart forever. Year of 2014 was the best, awesome, great year ever okay, serious talk! So many joyful, sweetness, happiness yg aku lalui in this year. Even ada sikit sikit part yg terumbang-ambing tu, tapi rasa malas gila nk ingat sebab seriously too many happiness happened! Praise be to Allah cz show me tht hidup memanglah tk selalunya indah, tp sebenarnya tk selalu jugak tk indah. He wants you to feel and through something, before you get yours. Seriously, all ups and downs yg kita lalui, sekejap je. Dan kalau kita ikhlas redha, kita mesti tk rasa beban pun. In shaa Allah. 

For this upcoming year, i pray for the best and better in my life. Semuanya. Baik akademik, kesihatan, hati, diri. Ya Allah mohon jadikan diri siti sarah mohd sabri ni rajin, tolonglah hahahaha. To those who always with me, support me, thru thick and thin, up and down, thank you very much sebab aku takkan boleh tanpa korang. Nak balas budi baik each one of you, memang tk mungkin rasanya, but no worries, korang sentiasa ada dalam doa aku. May Allah bless all of you.

I've my own parts, as yours. Face it cz indeed, He knows you can bare it. Trust me. Tipulah kalau tkde part yg sedih, yg malang, haruslah ada, otherwise bukan perjalanan hidup namanya. Biasalah kalau rasa down tetiba, nak study malas, risau pointer jatuh, markah assesment rendah gila, risau buah hati dapat kat orang lain walaupun tk declare apa apa tk malu betul aku kan. Heh. Tp bila fikir balik, kenapa nak risau, kenapa nak ingat yg sedih sedangkan banyak yg gembira utk diingat. 

Yes darling, too many happiness i really meant it. Have faith on Him. Allah akan jaga kalau tu memang milik kita, kalau tu memang rezeki kita kita akan dapat. So dont worry. Dan lebih penting, mesti ada seseorang di belakang kita en en. Hahaha tkleh tipu la yg tu. 

There's a great woman behind great man. So do i. Family memang sentiasa ada. Sumpah tk tipu. And, someone tht always by my side thank you so much dear awak sebab tk jemu bagi nasihat kat saya. Maaflah saya mmg kadang kadang mood swing, suka rasa down tk tentu pasal. Dan saya tau awak dah faham pe'el saya en en hahaha. Kesian awak, tp seriously, thanks sebab selalu faham, selalu ada and buat saya rasa tabah. Mana nak jaga family, diri, risau buah hati jauh, belajar lagi, kadang kadang rasa nk give up, tp sebab ada someone yg now become part of me, saya rasa saya tk patut give up. Please stay with me. No matter how hard to be with me, no matter how hard to handle me, pls stay sayang. As i need you for the rest of my life. You're my behalf, yes sure i need you more than you even know.



"MAY THE HAPPINESS STAY & LONG-LASTING FOR THE REST OF MY LIFE. ALLAHUMMA AMIIN"

No comments:

Post a Comment