Pages

Monday, October 14, 2013

ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum, ohh hai everybody 


Jyeahh ! Tersangatlah heaven bila dah settle semua exam. Best gilaaaaaaaa ! Tapi sakit sikit lah bila nk keluar result tu. Haha, itu adalah rutin yg biasa berlaku. Alhamdulillah, Allah bagi aku tenang hati. So far. I am so grateful. Berharap sangat yg ketenangan ni, kekal dalam diri. Allahurobbi.

Tatkala semua orang gembira. Oops, lupa nk mention. Gembira dating bersama couple masing masing. hihi.
Aku hanya mampu mengucap syukur yg tak terhingga padaNya sebab aku tak terjebak dengan segala tipu daya duniawi dan juga. terhindar dari segala maksiat. Aku hanya manusia biasa. yg pernah melakukan dosa. Masih mengharapkan keampunan dariNya :') Aku berserah diri padaMu Allah.

Seperti gadis lain. Aku juga mengharapkan agar dikurniakan zauj yg menyayangi aku keranaMu. Sungguh aku bermohon Ya Allah. Diri ini sangat memerlukan seorang hamba yg tidak melupakan Engkau sebagai Penciptanya. yg ikhlas menerima diri ini, seadanya. Pintaku, semoga diri ini akan terus berubah ke arahMu.
Istiqamah utk menjadi yg solehah. dan dalam setiap apa yg dilakukan. Aaminnn. 

No comments:

Post a Comment