Pages

Sunday, September 14, 2014

TRUST ME NOT

Haa kan dah kata, mesti busy punyalah bila dah start sem baru ni. Bukan kata nk update blog, nk on laptop nak tengok movie pun susah bak hang. Haih ini pun update pakai phone je hokay. Hahahaha

So, the story is, aku tk suka hostel aku heh. Ia membuatkan aku malas sangat nk balik uia! Ya Allah aku tktau lah hikmah apa, tp aku cuba tabahkan diri, aku cuba kuatkan semangat sebab nk blajar punya pasal. Kalau tak mmg tidaklah nk balik uia tu. Grrr. Sabar, there might be beautiful things at the end of the road yeah. Biiznillah amiin.

Once aku dapat update ni, lepasni tktaulah bila pulak kan hahaha. Perasaan masa minggu taaruf tu, or others call it as minggu orientasi, masa tu wa cakap sama lu, barang2 semua tak unpack okay. Nk pakai baju semua ambik je dlm luggage, org lain semua elok je haa kemas locker, aku mmg taklah. Tkde mood sbb mood semua ada dekat rumah lol. Pastu seminggu tu kerja memberontak je. Makan sikit pastu bangun lambat, talk ceramah semua tk fokus, mcm lantaklah korang nk buat program hape asalkan aku boleh balik hari ahad, haa mcmtulah. Pastu cadar tknak pasang mandi pun tah kemana. Keluar bilik pun tak sampai bebudak bilik sebelah hingat aku balik ulang alik! Kahkahkah. Pastu tiap2 malam menangis mcm org gila since dapat compartment sendiri, mmg aku conquer habis habisan lah. Tisu merata rata ya Allah aku rasa masa tu aku mcm looser sangat!

Entahla aku tktau kenapa jd mcmtu. Padahal masa kat pj dulu elok je haa. Nak kata sebenarnya pj tu lagi jauh dari rumah tp elok je survive. Tak faham betul aku. Hmm tp nk buat macam mana. Allah dah atur, dan aku wataknya. Aku ikut je flow yg ada. In shaa Allah ada sesuatu yg aku tkkan tahu, dan mungkin sesuatu tu nanti aku akan bersyukur gila kalau aku dapat. Who knows kan. Okay till then, ma'assalamah. Ohh i miss you laling!

No comments:

Post a Comment