Pages

Tuesday, November 15, 2016

DUA BULAN DAH,

So now, tell me how to be strong. Tell me how i supposed to proceed my study. Tell me how to be really strong to handle my study in fact ayah the one yg sangat sangat nak tengok i study in UIA, he is the one yg nak sangat anak dia grad as IIUM student.

Biasanya apa apa mesti nak update dkt ayah and mak. So haritu beria la balik rumah awal sbb nk bgtau kt ayah yg dah nak midterm statistic which is ayah dgn mak sangat tahu yg i mmg takut and tknak belajar math. So balik rumah nk mengadu la nervous lah takut lah, and sampai je rumahhhhhh guess what! I lupa yg ayah dah takdeeeee. Can you imagine how was that feel? Its feels not good okay not good. Pastu apa lagi, masuk bilik cakap dgn gambar jelah sis mampu, pastu well mcm biasalah menangis tk sudah. Hello you guys ingat i menaip ni tgh cool ke, mmg taklah menangis manjang ni haa. 

but its okay, for me, menangis kan therapy. Such a relief tau bila menangis.

Ayah dgn mak yg sepatutnya ada masa kita convo nanti. Tak lama dah ayah, tak lama. Nanti kita bawak sijil tu kat ayah okay. No worries, i'll make you proud. I always want to make you proud ayah. 

I miss you so much ayah. I just miss you so much. 

No comments:

Post a Comment