Pages

Sunday, January 6, 2013

selamat tahun baru .

assalamualaikum .
wohooooooooooooooo :D lame rasenye tak mengupdate blog ni . hehe . 

selamat tahun baru semuanya ! 

harap tahun ni akan beri kejayaan dan kegembiraan utk korang semua . okay  , seriously rindu tahap gaban dekat semua kawan-2 aku ! especially roomate aku . syg korang selamanya lah wehhhh ! dah tahun baru . haha . 19 tahun kah aku ? kelakar je rase . adoi . semoga tahun ni aku dapat la naikkan berat badan aku yg liat bebeno nak naik ! pleaseeeeeeeeeeeeeee :) haha . jadi 40 kg pun okay dah . dapat ke ? kahkahkah .

lagi berape hari je nak masuk sem balik . malas tu mmg tk pyh cakap lah kan . tapi sbb rindu kawan-2 , so jadi excited lebih la . kot-2 aku je yg melebih rindu . wekkkkkkkkkkkkk . hahahaha . semoga tiada konflik utk sem akn dtg ni :) semoga kejayaan sentiasa dianugerahkan kpd siti sarah bt mohd sabri . haha , amin . in shaa Allah . jgn putus asa syg ! ahaaaaa ! dan semoga aku berkekalan hingga ke akhir hayat dgn syg aku :) amin . hehehehe . byk sgt semoga aku ni kan ? lantakkkkkk lah . aku pnye entry , aku pnye suka lah wehhh . kau ada ? haha . 

No comments:

Post a Comment