Pages

Wednesday, January 16, 2013

ULCER !

assalamualaikum semua :)

grrrrr~ now nak story pasal ulcer di dalam mulut aku ! Aduhai . Bile lah agaknya ulcer ni nak pergi dari hidup aku?! Cukup-2 lah menyeksa jiwa dan raga aku syg wehh . Haha . Sakit gilak tau ! :( 
Aku taknak lah letak gamba ULCER kat sini . Kang geli pulak org nak tengok entry aku ni ha . Haha . Korang search google jelah ye kalau nak tengok how they are  :)

Pergi klinik , tak sudah-2 bagi BONJELA kat aku . Aku rase boleh kumpul dah bekas-2 bonjela tu . Haha . Yang doktor pun , dah tau aku selalu datang sebab ulcer , maknenya ubat awak tu tak berkesan lah doktor . Bagilah ubat lain pulak . Hadui . Tak ade effort langsung lah . Pergi farmasi pun same je . BONJELA BONJELA BONJELA . Haha . Pening otak aku . Bagus sangat ke sampai offer kat aku ubat tu ? Maybe bagus lah kot untuk mulut orang lain . Hewhew :p Tapi maybe bonjela tu tak bagus untuk mulut aku . Sebab ulcer pun dah lame bertapak kat mulut aku ni ha . Dah beranak pinak . Entah-2 dah siap rumah banglo satu kat dalam mulut aku ni kot . Kahkah :D

Last-2 mak kate , letak garam jelah sarah :) GOT ?? Garam weh . Huhu . Boleh bayangkan tak macam mana sakitnya kalau letak garam ? Haha . Nak try ? :p Hehe . Pedih memang tak dapat nak explain lah kan . Tapi daripada membesar benda alah ni , ikut lah cakap mak . Mane tau sembuh . Doa ibu kan terbaik :) So letak jugak lah garam . sebeban air mata keluar weh . isk isk :'( Okayh . Itu sahaja lah untuk entry ni . Nak pergi letak garam 

No comments:

Post a Comment