Pages

Tuesday, August 27, 2013

FUTURE HUSBAND

Hai awak semua :D
Okay, ni nak share something. Bukan ayat sendiri tau, copy dari Facebook
of course. Haha. From kak Heliza Helmi punya FB ni :)

Bismillahhirahmannirahhim. Assalammualaikum, Bakal Suamiku... Bakal Imamku... Bakal Pemimpinku... Bakal ayah kepada anak-anakku... Saya tak tahu awak siapa? Awak berada dimana sekarang? Tapi saya tahu Allah dah tetapkan jodoh kita berdua. Saya sentiasa tertanya-tanya siapakah awak? Saya selalu rindukan awak walau saya tak tahu siapa awak. Suatu hari nanti andai sampai waktu saya bertemu dengan awak, saya harap awak dapat terima saya seadanya. Begitu juga dengan saya . In shaa Allah, waktu itu semua orang akan restui hubungan kita. Saya tunggu waktu itu. Sungguh saya tak sabar nak Solat Berjemaah dengan awak, nak masak untuk awak, nak jaga awak, nak sayang awak sampai ke Jannah. Awak, saya tunggu awak. Sampai masa nanti, datang jemputlah saya. Kita bina hubungan yang halal. In shaa Allah. Hubungan tersebut kekal hingga ke syurga. Saya nak jadi Bidadari awak disyurga kelak jika Allah izinkan. Saya tunggu awak waktu tu :')

No comments:

Post a Comment