Pages

Sunday, September 22, 2013

CONFUSE

Assalamualaikum semua. 


Selalu rasa tak sedap hati kebelakangan ni. Taktau lah kenapa. Hanya mampu berdoa, semoga semuanya berjalan lancar. Oh Allah. Tolong tenangkan hati ni. Hati ini milikMu

Aku baru dapat rasa kehidupan luar yg sebenar. Kalau sebelum ni, semuanya aku bergantung pada orang. Rasanya sekarang dah tiba masanya utk aku buat sendiri. Ya, hakikatnya memang susah. Haha. Kadang kadang rasa mcm nak jerit je. Tapi sabar wahai sarah. Allah tu selalu ada.

Rasanya masih terlalu awal utk aku ada komitmen dgn seseorang. Cukuplah komitmen dgn keluarga dah pelajaran. Maaf. Bukan aku taknak. Tapi hati ni terasa payah. Segalanya masih segar di ingatan. Bukan apa. Aku belum cukup bersedia utk terima segala kemungkinan. Kalau boleh, aku nak, biarlah kali ni yg terakhir. Beakhir dgn kebahagiaan. Pernikahan. Sah. Itu lebih melegakan hati ni. Dan paling penting, itu lebih berganda pahalanya.



bersabarlah wahai hati.
sarah.

No comments:

Post a Comment