Pages

Friday, September 13, 2013

I AM STRONGER ENOUGH.

Assalamualaikum :D 
Hehe, taktau lah kenapa. Lately ni rasa macam nak update
selalu je blog ni. Ahahaha. Mengada je kan. ikut suka aku lah.


Tak semua orang yg nak kongsi cerita dengan kita. Sometimes people lebih comfort simpan kesedihan tu dalam diri. Kita pulak jangan lah paksa paksa. If orang tu taknak share, biar jelah dia. Maybe dia belum ready lagi. 

Orang yg biasanya kita tengok dia happy gila, kadang kadang dia taklah sehappy yg kita tengok tu. Got it? Orang mcm ni dah biasa buat hidup org lain ceria. So bila dia sedih pun, dia still nak buat people around dia to be happy. Nice kan? Dia just taknak tunjuk kat orang yg dia tengah sedih. But whatever it is, kita mesti boleh agak apa dia rasa masa tu. 


Just to let you know. 
Harap harap aku akan jumpa someone yg macam ni. 
Yang akan terima aku seadanya. 
Yang sanggup nak jaga aku and guide aku.
 Till the Jannah. 
Aaminnn. 

Hati dan diri ini milik Allah.
Jadi, mintalah padaNya.
Waiting for you, En Suami.

No comments:

Post a Comment